Informacija o trošenju sredstava Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj za prosinac 2024. godine:
Na osnovu čl. 28. Statuta Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj d o n o s i
ODLUKU O RASPOREDU RADNOG VREMENA ZA 2025.GODINU
U Centru za pružanje usluga u zajednici Ozalj za radna mjesta ravnatelja, voditelja računovodstvenih poslova, financijsko računovodstvenog referenta-financijskog knjigovođu i voditelje Dislocirane jedinice Organizirano stanovanja rad se odvija u petodnevnom radnom tjednu u trajanju od 40 sati.
Za radna mjesta radnika Odjela radnih aktivnosti, psihosocijalne podrške i dnevnog boravka utvrđuje se radno vrijeme na bazi 40-satnog radnog tjedna u dvije smjene od ponedjeljka do petka.
U Odjelu pomoćno tehničkih poslova za radna mjesta ekonoma skladištara, kuhara, pomoćnog kuhara, kućnog majstora-stručnjaka zaštite na radu, kućnog majstora-kotlovničara, vozača i čistačice rad se odvija u petodnevnom radnom tjednu od ponedjeljak do petka u trajanju od 40 sati tjedno, a za radno mjesto pomoćnog radnika na ekonomiji u petodnevnom radnom tjednu od ponedjeljka do nedjelje, ali ne duže od 40 sati tjedno. Rad se po potrebi organizira u dvije smjene.
U Dislociranoj jedinici organiziranog stanovanja rad je organiziran na bazi 40-satnog radnog tjedna u tri smjene od ponedjeljka do nedjelje.
1.RAVNATELJ 8.00 – 16.00 h
ODJEL FINANCIJSKO RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA
Voditelja računovodstvenih poslova, 8.00 – 16.00 h
Financijsko računovodstvenog 8.00 – 16.00 h
Referenta-financijskog knjigovođu 8.00 – 16.00 h
Ekonom skladištar 8.00-16.00 h
Pauza 11.00 – 11.30 h
- PODRUŽNICA KARLOVAC 2
Voditelj Podružnice 8.00-16.00 h
ODJEL IZVANINSTITUCIJSKIH USLUGA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA
ODJEL BORAVKA,ORGANIZIRANOG STANOVANJA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA
ODJEL IZVANINSTITUCIJSKIH USLUGA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA GOSPIĆ
Voditelji odjela
Psiholog
Socijalni radnik
l smjena 8.00 – 16.00 h
Pauza 12.00 – 12.30 h
ll smjena 12.30 – 20.30 h
Pauza 16.00 – 16.30 h
Psihosocijana podrška
Pomoć pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja
Rana razvojna podrška
l smjena 7.30 – 15.30 h
8.00-16.00 h
ll smjena 12.30 -20.30 h
Pauza : individualno sukladno mogućnostima vezano uz dnevni raspored rada, a u skladu čl. 34.st.3 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama.
- PODRUŽNICA KARLOVAC
ODJEL ORGANIZIRANOG STANOVANJA l
ODJEL ORGANIZIRANOG STANOVANJA ll
ODJEL ORGANIZIRANOG STANOVANJA lll
ODJEL ORGANIZIRANOG STANOVANJA lV
ODJEL ORGANIZIRANOG STANOVANJA V
ODJEL BORAVKA,IZVANISTITUCIJSKIHG USLUGA ZA ODRASLE OSOBE
Voditelj Podružnice 8.00 – 16.00
Pauza 11.00 – 11.30
Voditelji odjela i zastupnici u organiziranom stanovanju 8.00 – 16.00
13.00 – 21.00
Pauza : individualno sukladno mogućnostima vezano uz dnevni raspored rada, a u skladu čl. 34.st.3 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama.
Asistenti i viši asistenti u organiziranom stanovanju
Osobni asistenti
l smjena 7.00 h-15.00 h ;
ll smjena 15.00 h-22.00 h
lll smjena 22.00h-7.00 h
Rad se organizira i u turnusima od ponedjeljka do petka od 16.00 – 08.00 , ali ne duže od 40 sati tjedno i ne više od 16 sati neprekidno čl.35 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama i čl. 89 Zakona o radu
Zbog posebne naravi posla koja onemogućuje prekid rada radi korištenja pauze radnici će raditi 37,5 sati tjedno
Zbog posebne naravi posla po potrebi će raditi kao viši asistenti i Asistenti ,a pauzu će koristiti sukladno mogućnostima vezano uz dnevni raspored rada ,a u skladu čl. 34 st. 3 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama i čl. 89 Zakona o radu
Radne aktivnosti Jaškovo i rad na otvorenom tržištu rada:
l smjena 8.00 – 16.00 h
7.30 – 16.30 h
7.30 – 15.30 h
8.00 – 15.00 h
7.30 – 14.30 h
6.30 – 14.30 h
Pauza 11.00 – 11.30 h
12.30 – 13.00 h
13.00 – 13.30 h
ll smjena 12.30-20.30 h
Pauza 16.00-16.30. h
Radne aktivnosti –V.Nazor 16
Poludnevni boravak 7.30-15.30 h
Zbog nemogućnosti korištenja pauze radno vrijeme završava 30 minuta ranije Pauza : individualno sukladno mogućnostima vezano uz dnevni raspored rada, a u skladu čl. 34.st.3 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama.
4.ODJEL POMOĆNO TEHNIČKIH POSLOVA
Ekonom-skladištar 8.00 – 16.00
Pauza 11.30 – 12.00
Kućni majstor
Kućni majstor-kotlovničar
Vozač
l smjena 6.30. – 14.30 h
7.00 – 15.00 h
7.30 – 15.30 h
8.00 – 16.00 h
ll smjena 13.00-21.00 h
Pauza 16.00-16.30 h
Pauza sukladno mogućnostima vezano uz dnevni raspored rada ,a u skladu čl. 34 st. 3 Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama.
Kuhar 7.00 – 15.00 h
Pauza 10.00 – 10.30 h
13.00-19.00 h
Pauza 16.00-16.30 h
Pomoćni radnik na ekonomiji 6.00 – 14.00 h
7.00-15.00 h
8.00 – 16.00 h
Pauza 11.30- 12.00
Zbog specifičnosti poslova na poljoprivredi radno vrijeme mijenjati će se posebnim odlukama ravnatelja prema trenutačnim potrebama (visoke temperature, turnusi prašenja, zalijevanje plastenika )
Odluka se primjenjuje od 01.01.2025.
Ravnateljica:
Dijana Borović-Galović
U Ozlju, 1.1.2025. godine
KLASA: 113-02/25-01/1
URBROJ: 2133-90-01-04/1-25-1
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude za predmet nabave – nabava osobnog vozila:
Odluka o odabiru vozila (pdf)
27. sjednica Upravnog vijeća Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj
27. sjednica Upravnog vijeća Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj održati će se u ponedjeljak, 30.12.2024. godine, s početkom u 08:00 sati.
Sjednica će se održati u uredu ravnatelja Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj.
Zainteresirani građani mogu pratiti tijek sjednice Upravnog vijeća uz prethodnu najavu na telefon 047/751 181, ili na e-mail centar.ozalj@gmail.com.
- 1(current)
- 2
- 3
- SLJEDEĆA »
- POSLJEDNJA »